Studiu: Anumite melodii stimulează consumul de cartofi prăjiți. Iată care!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

Studiu: Anumite melodii stimulează consumul de cartofi prăjiți. Iată care!

Cercetătorii din Suedia au descoperit că există anumite melodii și playlisturi care stimulează suma de bani pe care clienții o cheltuie în lanțurile fast-food. Mai exact, pe parcursul derulării acestor playlisturi, vânzările cresc cu 9.1%.

Aceste playlisturi includ melodii populare, printre care și piesa Shape of You de la Ed Sheeran. Acest studiu a fost realizat de cercetătorii de la Swedish Retail Institute și start-up-ul Soundtrack Your Brand.

Aceștia au urmărit cum influențează playlistul muzical vânzarea produselor dintr-un restaurant anonim, de tip fast-food. Astfel, rezultatetele au arătat următoarele: vânzările de burgeri au crescut cu 8.6%, cele de cartofi prăjiți cu 8.8%, iar cele de deserturi cu 15.6%.  Hmmm, deci să-nțeleg că ritmurile hitului Shape of You, intensifică cel mai mult experiența savurării unui desert.

Potrivit declarației unuia dintre fondatorii cercetării, la baza studiului a stat o metodă avansată numită Soundscan, al cărei proces de realizare a durat 4 ani.

Astfel, în urma studiului, s-a constatat că un impact considerabil asupra vânzărilor l-au avut piesele generației millennials, printre care și celebra piesă Shape of You al lui Ed Sheeran. La polul opus s-a situat trupa Yumi Zouma din Noua Zeelandă, ale cărei piese au fost considerate „pur și simplu prea palide”.

Deci, potrivit acestei cercetări, tot ce trebuie să facă restaurantele de tip fast-food, este să pună Shape of You pe repeat și vânzările vor crește negreșit.