Locația Târgului de Crăciun a fost stabilită, iar înscrierile pentru expozanți au început

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

Locația Târgului de Crăciun a fost stabilită, iar înscrierile pentru expozanți au început

Târgul de Crăciun din București se va desfășura în acest an în perioada 1-27 decembrie. Primăria Minicipiului București, prin creart – Centrul de Creație, Artă și Tradiție al Municipiului București, a decis ca locația de desfășurare a Târgului de Crăciun să fie tot Piața Constituției, la fel ca anul trecut.

Pentru al doilea an consecutiv, zona Centrului Istoric a ieșit din schemă, astfel că organizatorii nu au optat nici măcar pentru Piața Universității, ca în anii anteriori. Probabil că principalul motiv de schimbare a locației a fost spațiul, Piața Constituției oferind atât vizitatorilor, cât și expozanților un spațiu mult mai aerisit.

Chiar și așa, celor care sunt interesați să-și expună produsele în cadrul Târgului de Crăciun, le vor fi de folos următoarele informații!

Perioada de înscriere a început pe 5 octombrie și va ține până pe 30 octombrie 2017.

Informații generale

Persoanele care doresc să se înscrie în calitate de expozant la eveniment pot fi atât persoane fizice, cât și entități juridice, de exemplu: SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Fundații, Organizații Nonguvernamentale.

Înscrierea se realizează prin completarea formularului de înscriere și transmiterea documentelor solicitate de organizator. Alte solicitări scrise fără prezența formularului conduc la ineligibilitatea solicitantului de a intra în procesul de selecție.

Solicitanții trebuie să anexeze formularului de înscriere următoarele:

Pentru SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Fundații, ONG-uri (care sunt înființate nu mai târziu de luna ianuarie 2017) – Certificat de Înregistrare Fiscală; copie carte de identitate administrator/președinte; Certificat de atestare fiscală, Certificat Constatator din care să rezulte obiectul principal de activitate, care coincide cu specificul de activitate ce urmează să fie desfașurată în cadrul evenimentului (ex.atât pentru partea de producție, cât și pentru comercializarea în standuri și piețe); Document de Înregistrare emis de către Direcția de Sănătate Veterinară (pentru produse alimentare); cinci fotografii cu produsele pe care doresc să le comercializeze; cinci fotografii ale atelierului/laboratorului de producție, cinci fotografii ale standului amenajat la un eveniment anterior; dovada modalității cum prezența la Târgul de Crăciun este benefică misiunii și cauzei susținute (pentru Asociații, Fundații, ONG-uri).

Pentru persoanele fizice – Copie carte identitate; Carnet de Meșteșugar; cinci fotografii cu produsele pe care doresc să le comercializeze, cinci fotografii cu produsele pe care doresc să le comercializeze; cinci fotografii ale atelierului/laboratorului de productie; cinci fotografii ale unui stand amenajat la un eveniment anterior.

Formularul de înscriere alături de toate documentele solicitate trebuie trimise la adresa de mail sau depuse fizic la secretariatul creart în Piața Alexandru Lahovari nr.7, persoană de contact, Claudia Gheorghe, în intervalul orar 12:00-17:00.

Formularul de înscriere și documentele trebuie depuse în perioada de înscriere, respectiv 05-30 octombrie 2017. Nu vor fi înregistrate formularele de înscriere trimise la altă adresă de mail decât cea specificată.

Este obligația solicitantului să se asigure că documentele transmise au fost recepționate de organizator.

Pe site-ul creart vor fi centralizate și afișate numele tuturor solicitanților ce s-au înscris, datele fiind actualizate la fiecare 24 de ore.

Procesul de selecție va începe după terminarea perioadei de înscriere comunicată oficial de creart.

Formularul de înscriere, informații despre prețuri și criterii de analiză și selecție, precum și alte detalii sunt disponibile AICI.