Clase Azul – povestea brandului care vinde tequila cu 30.000 dolari/sticlă

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

Clase Azul – povestea brandului care vinde tequila cu 30.000 dolari/sticlă

Brandul mexican de tequila Clase Azul vinde sticle la prețuri ce variază între 100 și 30.000 de dolari. Datorită imaginii sale exclusiviste, brandul a ajuns să fie servit la evenimente cu pretenții, precum premierele unor filme sau petreceri private ale unor celebrități.

Totuși, calitatea superioară, faima și exclusivismul nu au existat de la început. Eticheta a evoluat extrem de mult de lansarea sa ce a avut loc în urmă cu aproape două decenii. Potrivit declarației fondatorului acestui brand, Arturo Lomeli, produsul inițial avea un gust oribil. Tequila era ieftină, fiind ambalată cu sombrero și mustăți lipicioase.

După ce a participat la diverse cursuri de specializare, Lomeli a aflat informații utile despre valoarea fabricării unui produs de calitate superioară în ambalaje unice.

Astfel, în prezent, Clase Azul a ajuns să fie comercializat cu diverse decorații ceramice pictate manual. Recipientele sunt de un așa rafinament, încât pot căpăta diferite întrebuințări după ce tequila este consumată.

Potrivit declarațiilor lui Lomeli, acesta a devenit cunoscut ca un artizan de tequila de înaltă calitate în anul 2007, când a lansat o sticlă de chihlimbar închis, în valoare de 1.200 de dolari.

clase azul Clase-Azul-sticlă-decorată-cu-chihlimbar-300x169

Clase Azul – sticlă decorată cu chihlimbar

În prezent, cea mai scumpă sticlă din gama Clase Azul costă 30.000 de dolari, recipientul fiind o sticlă de ceramică, decorată cu elemente, precum chihlimbarul și aurul de 24 de carate. O colecție de 15 astfel de sticle a fost creată pentru a celebra cea de-a 15 a aniversare pentru brandul Clase Azul.

Produsele Clase Azul sunt fabricate în Mexic, însă Lomeli nu intenționează să le comercializeze și în rândul compatrioților săi. Totuși, această tequila este vândută în cantități modeste pentru turiștii bogați americani, în resorturi din Cancun și Los Cabos.

În schimb, Clase Azul a ochit piețele de export din SUA și Europa. În anul  2016, compania a vândut 234.000 de sticle, vânzările din SUA înregistrând o creștere de 45%, comparativ cu anul 2015.

Totodată, Lomeli punctează că tequila sa trebuie savurată separat, încet, fără să fie consumată în alte mixuri sau sub formă de shot.

Sursa: cnn.com