Cercetătorii dezvăluie: Cât de des să te antrenezi ca să apară rezultatele

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

Cercetătorii dezvăluie: Cât de des să te antrenezi ca să apară rezultatele

Dacă v-ați propus ca în anul 2018 să acordați mai multă atenție sportului și îngrijirii aspectului fizic, cu siguranță aceste informații vă vor fi de folos.

Pentru ca antrenamentele tale să producă rezultate reale, exercițiile trebuie să devine un obicei, a declarat pentru Business Insider, Chris Jordan, fiziologul de exerciții care propune antrenamentul de șapte minute.

Rutina lui Jordan, cunoscută în online sub denumirea de „Johnson & Johnson Official Seven Minute Workout” se bazează pe o formă populară de fitness, numită antrenament pe bază de intervale. Acest tip de antrenament este conceput pentru a vă oferi beneficiile unei plimbări lungi cu bicicleta sau a unui antrenament cardio mai lung, în doar câteva minute. Singura condiție este să îl practicați în mod regulat.

Ata înseamnă că trebuie să lucrezi de 3-5 ori pe săptămână, potrivit recomandărilor lui Jordan.

Perspectiva sa este impulsionată de un studiu recent care a constatat că cele mai bune rezultate pentru sănătatea inimii au fost obținute când participanții au lucrat de 4-5 ori pe săptămână.

Pentru acest studiu, cercetătorii au împărțit 53 de adulți în două grupuri, dintre care unul a făcut doi ani de exerciții supravegheate, de 4-5 ori pe săptămână, în timp ce celălalt grup pur și simplu făcea exerciții de yoga și echilibru. La sfârșitul studiului, s-au constatat îmbunătățiri semnificative privind sănătatea inimii, în cazul persoanelor care au făcut exerciții de intensitate.

Potrivit The Independent, același sfat îl oferă cercetătorii și dacă doriți să vedeți rezultate benefice pentru fizic (picioare mai subțiri și mai flexibile, mușchi tonifiați) și psihic (stare de spirit mai bună sau un grad mai mare de energie).

Atât Jordan, cât și autorii studiului menționat recomandă mixul dintre cardio – alergarea pe o banda, mersul pe bicicletă sau efectuarea unui antrenament de mare intensitate – și exerciții de fitness pentru dobândirea reistenței. De asemenea, nu uitați că frecvența cu care faceți sport este la fel de importantă.