Cum a devenit URSUS viral pe internet

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

Cum a devenit URSUS viral pe internet

Imi plac ideile crete si rezultatele marete 🙂
Iubesc berea si vreau sa vad albastru in fata ochilor. Nu, n-am innebunit, doar ca ma uit pe repet la spotul publicitar care promoveaza URSUS COOLER.
Acum, spoturi publicitare cica fac toti, insa putini sunt cei care prind ideea. Spotul despre care va povestim azi este in genul spoofurilor Apple. Noi si ceilalti 120.000 de oameni care l-au accesat pana acum zicem ca le-a reusit
La inceput nimic, un personaj care care vorbeste despre calitatea vietii, despre inovatie si despre produsul lui. Apoi “alt” personaj, si “altul” si “altul”, si “altul”… la final… senzorul de racire! What? Ce senzor de racire?
Insa, senzorul, care e treaba cu senzorul? Pey, senzorul este de racire, si se face albastru!
De ce?
Sigur, o sa te lamuresti dupa ce vezi clipul de mai jos!
Vizionare placuta si sa fie ALBASTRU!
Inceputul suna asa: “Noi la Ursus Cooler nu incercam sa imbunatatim doar calitatea berii, noi incercam, in fiecare zi, sa imbunatatim calitatea vietii”, via Mihnea Genesis, VP of Micro Inovation la Ursus Cooler.