Uită de mahmureală! Iată câteva metode care te vor ajuta

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

Uită de mahmureală! Iată câteva metode care te vor ajuta

Tocmai ai avut parte de o noapte nebună în oraș? Te-ai lăsat amețit de cocktailurile delicioase ale localurilor din Centrul Vechi? Sau ai petrecut la mare până dimineața? Ei bine, din păcate, weekendul prelungit e pe terminate, așa că mâine trebuie să fii în formă pentru o nouă săptămână. Iar pentru asta, e musai să scapi de mahmureală.

Deși nu există obiceiuri care efectiv vor elimina mahmureala, sunt câteva lucuri pe care le poți face pentru a preveni sau pentru a ameliora simptomele acestei stări.

Uită de mahmureală! Iată cum poți să-i vii de hac!

  • Fii atent/-ă la culoarea băuturii pentru care optezi pentru că acest lucru va influența modul în care te simți a doua zi. Astfel, este recomandat să optați pentru băuturi mai deschise la culoare, precum vodcă sau gin. Totul are de-a face cu nivelul de congeneri pe care o băutură îl conține. Se pare că băuturile mai închise la culoare precum bourbon, scotch, tequila, conțin mai mullți astfel de compuși. Acestea stimulează inflamarea care determină înrăutățirea mahmurelii.
  • Nu combina fumatul cu consumul de alcool. Potrivit cercetătorilor pe acest subiect, această combinație poate înrăutăți starea de mahmureală. Una dintre teoriile care susțin această idee este că mixul de alcool cu tutun afectează somnul, lucru care evident va dăuna recuperării tale.
  • Mănâncă înainte să bei! Înainte de a ieși în oraș, este recomandat să consumi carbohidrați (paste, orez) sau grăsimi. Acest tip de alimente vor încetini procesul de absorbție a alcoolului.
  • Bea apă înainte să te pui la somn! Mai mult, ține un pahar cu apă lângă tine, în caz că vei simți senzația de sete pe timpul nopții. Tot înainte de somn am auzit că ar fi de efect să bei o aspirină efervescentă. Sursele nu sunt de specialitate. Tot ce vă pot spune e că la mine a avut efect, iar a doua zi te trezești fresh, fără dureri de cap sau stare de oboseală.
  • Alternează alcoolul cu apă sau sucuri neacidulate. Nu opta pentru băuturile acidulate, întrucât acestea accelerează absorbția de alcool.
  • Consumul de alcool ziua următoare este o practică des întâlnită! Cunosc persoane care practică acest obicei și se pare că are efecte… cel puțin pe termen scurt, același lucru fiind susținut și de specialiști. Totuși, cercetătorii nu recomandă să apelăm la această metodă pentru că nu doar că aceasta nu face decât să întârzie apariția simptomelor mahmurelii (deci doar ne păcălește), însă pe termen lung, acest obicei dăunează sănătății.
  • Un mic dejun ușor și hidratarea îți vor fi de folos. Potrivit unui cercetător specializat în cercetările cu și despre alcool, nu există mâncăruri speciale recomandate în acest sens, însă acesta dezvăluie că sendvișurile cu miere pot fi ideale pentru unele persoane.
  • Odihnește-te! Bine ar fi să nu optezi pentru o beție când știi că a doua zi ai lucruri de făcut. După ce ți-ai „atacat” organsimul o noapte întreagă, singurul lucru de care are nevoie este să se refacă.