Top 6 obiceiuri proaste pentru starea de spirit

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

Top 6 obiceiuri proaste pentru starea de spirit

Tocmai ai constatat că starea ta de spirit nu este una foarte bună, dar încă nu ai deslușit cauza? Ia în calcul cele 6 obiceiuri proaste, prezentate mai jos! Este posibil ca acestea să îți influențeze negativ starea de spirit.

Obiceiuri dăunătoare pentru starea de spirit

  1. Faci poze la absolut orice. Potrivit unui studiu publicat în Psychological Science, fotografierea unui lucru afectează modul în care îți vei aminti acel lucru. În cadrul cercetării, participanții au făcut turul unui muzeu. O parte dintre aceștia au făcut fotografii la exponate, în timp ce cealaltă parte, s-a bucurat de admirarea obiectelor expuse live. Concluzia? Persoanele din primul grup nu își mai aminteau aproape nimic din ce fotografiaseră. Astfel, recomandarea cercetărilor este, atunci când facem fotografii, să ne focalizăm asupra subiecților sau, și mai bine, să ne bucurăm efectiv de ceea ce vizităm, să ne bucurăm live de frumusețea lucrurilor.
  2. Nu faci sport! Potrivit unei cercetări desfășurate de specialiștii de la University College London, dacă faci sport de 3 ori pe săptămână, riscul de depresie scade cu 19%. Mai mult decât atât, se pare că fiecare perioadă în care ești activ, scade riscul de depresie cu 6%. Deci, recomandarea cercetătorilor este să fim niște persoane active. Chiar dacă nu mergem la sală, mersul cu bicicleta, mersul pe jos, urcatul scărilor sau orice astfel de activitate îți ridică moralul și îți menține mintea activă.
  3. Iei viața mult prea-n serios! Recomandarea spacialiștilor este să-nvățăm să ne bucurăm de orice lucru, chiar și cel mai banal din viața noastră. Învățând să zâmbim, să râdem cu poftă cu orice ocazie, stimulăm starea bună de spirit. Cercetătorii susțin că râsul este medicamentul cel mai rapid pentru anxietate și depresie. Așadar, nu ezita să cauți umor în orice, să vezi mereu partea plină a paharului și să petreci cât mai mult timp în compania prietenilor care te fac să râzi.
  4. Nu dormi suficient! Lipsa somnului afectează totul: de la abilitățile emoționale și mentale, până la funcționarea normală a organismului. Somnul este metoda prin care organismul se regenerează, iar lipsa acestuia determină funcționarea necorespunzătoare. Astfel, dacă ai probleme cu somnul, recomandarea specialiștilor este să descoperi cauza problemelor de somn, după care să organizezi un mediu care să stimuleze odihna.
  5. Nu ești niciodată singur! Prins între job, copii, relația de cuplu și alte activități care te solicită, pur și simplu nu mai ai timp să stai tu cu tine, să te bucuri de activitățile care îți fac atâta plăcere. Ei bine, psihologii ne recomandă să găsim măcar 10 minute într-o zi să desfășurăm ceea ce ne place. În acest mod, ținem depresia și anxietatea la distanță.
  6. Practici multitaskingul. Iei prânzul la birou, îți verifici Facebook-ul în timp ce te uiți la TV, și scrii mesaje aproape continuu… ei bine, în ciuda a ceea ce majoritatea dintre noi credem, multitaskingul nu ne face mai productivi, dimpotrivă: stimulează stresul, dăunează comunicării eficiente, ne face să fim mai insensibili la ceea ce se petrece în jurul nostru.

Așadar, pentru ca starea de spirit să fie în cea mai bună formă, dar și pentru un grad mai mare de eficiență și productivitate, încearcă să eviți aceste 6 obiceiuri proaste.