6 surse surprinzătoare de zahăr

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

6 surse surprinzătoare de zahăr

Cum vara se apropie, mulți dintre noi pun tot mai mult preț pe siluetă, întrucât vor să arate cât mai bine în hainele de vară, și să-și etaleze corpul lucrat și bine întreținut, pe plaja însorită. Pentru a obține acest rezultat, nu este suficient doar să mergem la sală, ci trebuie să fim foarte atenți și la ceea ce consumăm, mai ales la sursele „ascunse” de zahăr.

Există unele preparate și alimente pe care le încadrăm în categoria celor sănătoase și care efectiv, din cauza gustului, par că nu ar conține zahăr, însă vestea proastă este că și ele pot fi o sursă însemnată de zahăr.

Iată 6 surse de zahăr care te vor surprinde!

  1. Pâinea – chiar și pâinea integrală poate avea câteva tipuri de zahăr „ascunse”. Astfel, data viitoare când cumperi pâine, nu ar fi rău să fii atent și la zaharurile conținute.
  2. Dressingul unei salate – în cazul acestuia, zahărul adăugat are rolul de a stimula aroma, făcând dressingul mai gustos și mult mai bun de consumat. Astfel, este recomandat să mergi pe opțiunea originală de dressing, fără zahăr adăugat. Sau utilizează efectiv ingredientele clasice de asezonare a unei salate: uleiul de măsline și oțetul/zeamă de lămâie.
  3. Iaurtul cu fructe – o opțiune mai sănătoasă este un iaurt simplu, preferabil grecesc, pe care să-l asezonezi tu acasă cu ce îți dorești: fructe uscate, ovăz, nuci, puțină miere, etc. În acest mod, cunoști cantitatea exactă din fiecare și îți va fi mult mai simplu să calculezi caloriile consumate dintr-o zi.
  4. Sosul de paste – de asemenea, ketchup-ul poate fi o sursă semnificativă de zahăr nedorit. Dacă totuși nu reușești să renunți definitiv la acest răsfăț culinar, verifică eticheta produselor și optează pentru acelea care conțin cea mai redusă cantitate de zahăr.
  5. Fructele conservate sau congelate – din nou este recomandat să verifici eticheta și să alegi acele produse cu cât mai puțin zahăr adăugat.
  6. Untul de nuci – optează pentru acele variante care sunt preparate doar din nuci și puțină sare.

Indiferent că ne referim la sare, zahăr sau grăsimi nesănătoase, este recomandat să ne facem un obicei din a consulta eticheta produselor în magazine. Această rutină ne va fi utilă nu doar pentru a slăbi sau a ne menține în formă, ci și pentru a adopta o alimentație cât mai sănătoasă.