3 reguli simple pentru micul dejun, care te vor ajuta să pierzi în greutate

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

3 reguli simple pentru micul dejun, care te vor ajuta să pierzi în greutate

O modalitate pentru a obține rezultate pe termen în lung, în ceea ce privește pierderea în greutate, este să adoptăm un stil de viață sănătos. Pe lângă sport și programul de somn, alimentația joacă de asemenea un rol important pentru pierderea în greutate. Astfel, o schimbare pe care o poți face care să aibă efecte pe termen lung, vizează micul dejun.

Dacă nu obișnuiești să mănânci la micul dejun, este timpul să începi să practici acest obicei. Potrivit studiilor, acest obicei îți stimulează metabolismul. Desigur că nu e suficient să optezi pentru orice mic dejun, și în acest caz existând 3 reguli simple pe care ar trebui să le urmezi.

  1. Mănâncă imediat ce te trezești! Mai exact, intervalul recomandat de specialiști este 30-60 minute. Potrivit studiilor, micul dejun ne menține organismul în alertă. Totodată, obișnuindu-te ca luarea micului dejun să fie primul lucru pe care-l faci dimineața, vei avea siguranța că nu vei simți foame pe parcursul zilei. Există și situația să nu fii un adept al micului dejun și nici măcar să nu-ți vină să testezi efectele acestui obicei… ei bine, în acest caz, ar trebui să încerci să bei măcar un smoothie.
  2. Consumați multe proteine la micul dejun! Un mic dejun bogat în proteine – ouă sau iaurt grecesc – mențin sațietatea pentru mai mult timp, ajutându-te să mănânci mai puțin pe parcursul zilei și, în cele din urmă, să pierzi în greutate. Un studiu desfășurat în acest sens a descoperit că femeile care mănâncă ouă la micul dejun pierd de 2 ori mai mult în greutate decât femeile care își încep ziua cu covrigi. Pe lângă sațietate, un mic dejun bogat în proteine are avantajul că îți oferă suficientă energie pentru întreaga zi. Motivul este că acesta se digeră mult mai greu decât alte alimente sărace în proteine.
  3. Consumă și o banană! Un mic dejun cu un nivel ridicat al rezistenței la amidon îți menține sațietatea și te ajută să pierzi calorii, întrucât solicită organismul să utilizeze grăsime pentru energie. Această rezistență la amidon este o caracteristică specifică anumitor alimente, cum ar fi bananele sau fulgii de ovăz. Ovăzul poate fi consumat cu miere și scorțișoară, înmuiat în lapte sau amestecat cu iaurt.

Deci un mic dejun bogat în proteine este o alegere excelentă, întrucât, prin starea de sațietate îndelungată pe care o oferă, acesta te ajută să nu mai optezi pentru alimentele de tipul bombelor calorice, pe parcursul întregii zile.