10 Recomandări care te ajută să adormi atunci când e cald

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

10 Recomandări care te ajută să adormi atunci când e cald

Că tot se anunță caniculă weekendul acesta, îți sărim în ajutor cu câteva recomandări de sezon. Știm că este destul de greu să reușești să adormi atunci când e cald, așa că următoarele sfaturi îți vor fi de folos!

Sigur, înainte să ajungi să le pui în practică, o soluție mai relaxantă și distractivă este să ieși cu prietenii la o terasă din Centrul Vechi și să vă răcoriți cu o limonadă sau bere, după preferințe! Numai bine, ajungeți acasă „dimineața pe răcoare”.

Recomandări care te ajută să adormi atunci când e cald

  1. Puneți cearșaful, fața de pernă și pijamaua în congelator, pentru câteva minute, înainte să vă puneți la somn! Aveți în vedere să le băgați într-o pungă de plastic, înainte să le puneți în frigider.
  2. Umpleți o sticlă cu apă rece sau chiar înghețați-o la frigider, după care plasați-o pe punctele cheie ale corpului: genunchi, glezne, încheieturi, gât și coate. Totodată, puteți să luați sticla înghețată în pat cu voi și să o folosiți la nevoie. Sau, într-o sticlă cu pulverizator, puneți apă rece. Păstrați sticla lângă pat și aplicați pe corp când simțiți nevoia.
  3. Hidratați-vă înainte de culcare cu o cremă pe bază de aloe vera pe care să o țineți la frigider, înainte de aplicare.
  4. Folosiți pijamale și așternuturi din bumbac subțire! Bumbacul de înaltă calitate este ideal atunci când e cald întrucât este printre cele mai respirabile materiale.
  5. Potrivit independent.co.uk, este recomandat să evităm proteina, conform spuselor expertului Dave Gibson. Acesta declară că proteina poate provoca încălzirea corpului prin creșterea vitezei metabolice.
  6. Mâncați alimente picante cu cel puțin 3 ore înainte de culcare! Acestea declanșează procesul de transpirație care contribuie la răcirea corpului.
  7. Faceți sport dimineața mai degrabă decât seara pentru a evita corpul să se supraîncălzească înainte să adormi.
  8. Faceți duș seara cu apă călduță, pentru a scădea temperatura corpului. Nu optați pentru un duș cu apă rece, întrucât corpul va răspunde la schimbarea bruscă de temperatură prin păstrarea temperaturii în organism.
  9. Contrar credinței populare, este mai bine să ții geamurile închise pe timpul zilei, ba mai mult, chiar și draperiile trase pentru a menține casa cât mai rece.
  10. Opriți dispozitivele electrice din dormitor, întrucât acestea emit căldură. Deconectați și prizele!