6 ponturi de slăbit despre care nimeni nu ți-a spus

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

6 ponturi de slăbit despre care nimeni nu ți-a spus

Să ții dietă nu este deloc un lucru simplu. Probabil te gândești că principalul obiectiv este să începi să mănânci alimente sănătoase și să renunți la cele cu multe grăsimi și carbohidrați. Totuși, lucrurile nu-s chiar așa simple. Șmecheria constă în cum să adopți noile obiceiuri asociate dietei. Uite câteva ponturi de slăbit care te vor ajuta să-ți atingi scopul.

Ponturi de slăbit, care îți vor ușura munca

  1. Când mănânci în oraș, alege cele mai mici porții disponibile!

Acordă timp citirii meniului. Chiar dacă optezi pentru un loc unde se află burgeri și alte preparate nesănătoase, asigură-te că alegi acele mâncăruri care sunt disponibile în porții super mici (exemplu: mini hamburger, junior popcorn, etc.). Potrivit studiilor recente, oamenii care nu își comandă propria porție de mâncare, tind să mănânce totul de pe masă, chiar dacă nu le e foame.

  1. Fii mai optimist! Orice gând pozitiv contează.

Ideea e să te concentrezi pe gândurile pozitive, pe reușitele tale, pe obiectivele pe care ai reușit să le atingi. De exemplu: „Am pierdut jumătate de kilogram. Asta e grozav!” sau „Pot să spun nu desertului.” sau „Slăbesc încet, dar sigur.”. Aceste afirmații optimiste te vor ajuta să-ți atingi obiectivele cu o atitudine pozitivă.

  1. Să mănânci singur este mai bine decât cu companie.

Potrivit cercetărilor, persoanele care mănâncă în grup, au tendința să mănânce mai mult. Acest lucru se întâmplă pentru că petreci mai mult timp la masă și, în timp ce vorbești și râzi cu prietenii, nu prea poți controla cantitatea de mâncare consumată.

Totuși, asta nu înseamnă că trebuie să mănânci veșnic singur. Atunci când decizi să ai companie, asigură-te că pui pe masă, exact porția pe care ai de gând să o consumi. Nimic în plus!

  1. Dacă ți-e foame, miroase banane!

Poate suna cam ciudat, însă s-a dovedit științific că mirosind alimente precum mere, banane sau mentă, poate păcăli creierul, determinându-l să creadă că tu mănânci pe bune.

  1. Albastrul este noua ta culoare preferată!

Un studiu recent a descoperit că albastrul scade apetitul. Așadar, încercați diverse trucuri, cum ar fi utilizarea unei fețe de masă albastre, farfurii, șervețele și pahare albastre. Aceste tipsuri țin de psihologia culorilor și, așa cum unele culori stimulează apetitul, albastrul face exact opusul.

  1. Mănâncă în fața oglinzii!

Pare puțin ridicol, însă efectul este garantat. Potrivit cercetărilor științifice, mâncatul în fața oglinzii reduce cantitatea de mâncare consumată cu o treime.

Sursa: Brightside.me