5 motive pentru care poți sări peste un antrenament de fitness

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

5 motive pentru care poți sări peste un antrenament de fitness

Oricât de „înrăit” ai fi  cu exercițiile fizice, parcă tot se întâmplă să-ți dorești mai sari peste câte un antrenament de fitness. Potrivit unor antrenori de fitness, există câteva motive întemeiate pentru a mai trage chiulul de la câte un antrenament.

Uite care sunt acestea!

  • Nu te simți în apele tale! Dacă simți totuși că ai putea desfășura o activitate cât de mică, atunci nu rata ocazia că doar, vorba aia, pofta vine mâncând. În schimb, dacă ești extenuat din punct de vedere fizic sau ești răcit și chiar nu te simți în stare, atunci nu este nevoie să pui o presiune și mai mare asupra corpului tău.
  • Ești rănit! Atunci când te antrenezi constant, riscul să te accidentezi este destul de crescut. Dacă asta se întâmplă, bine ar fi să nu mergi așa la sală și să pui pe primul plan recuperarea. Este mai importantă.
  • Te simți extenuat! De exemplu, dacă nu ai dormit prea bine într-o noapte sau te-ai culcat mai târziu decât de obicei, iar dimineața următoare voiai să mergi la sală, mai bine mai amână puțin acel antrenament de fitness. Este mai importantă odihna. Desigur că ideal ar fi să ai un program de somn bine pus la punct, pentru că în acest mod nu îți vei da rutina peste cap, iar antrenamentul se va desfășura ca la carte.
  • Ai dureri semnificative de la febra musculară! Dacă asta se întâmplă, probabil ai nevoie de o zi de recuperare. Atunci când te antrenezi constant și urmărești dezvoltarea mușchilor și a forței acestora, există riscul ca fibrele musculare să se rupă. În acest caz, organismul are nevoie de timp să repare și să înlocuiască fibrele musculare deteriorate. Deci, este ok o pauză de la sală, însă, în schimb, nu ezita să faci o plimbare prin cartier.
  • Ai un program super aglomerat! Dacă mersul la sală iese din discuție, încearcă să faci mișcare acasă. Oricât de aglomerat ai fi, cu siguranță vei găsi 10-15 minute zilnic pentru a face un program de exerciții chiar la tine acasă. Este suficient pentru a te menține în formă.