10 moduri în care să arzi cât mai multe calorii, indiferent de tipul de antrenament

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

10 moduri în care să arzi cât mai multe calorii, indiferent de tipul de antrenament

Să recunoaștem! Fie că suntem începători, fie că suntem practicanți cu experiență, când vine vorba de sală, tuturor ne-ar plăcea să avem rezultate cât mai bune într-un  timp cât mai scurt. Deci, este important să facem fiecare minut să conteze. Astfel, iată câteva trucuri care îți vor fi de folos să arzi cât mai multe calorii în timpul unei antrenament!

  • Acultă melodiile preferate! Fă-ți un playlist cu melodiile preferate pe care să le asculți în timpul antrenamentului, și vei vedea că antrenamentul va fi unul de succes. De ce? Simplu! Ascultarea de muzică este una dintre cele mai ușoare și distractive metode de revitalizare și de ardere a caloriilor. Un studiu în acest sens a descoperit că o sesiune de mers pe bicicletă, în sala de fitness, este mai de succes dacă există muzică pe fundal. Astfel, în acest caz, numărul de calorii arse a fost cu 7% mai mare.
  • Găsește un partener de nădejde! Și care să fie puuuțin mai bun decât tine. În acest mod, sunt șanse mai mari să consideri antrenamentul unul de succes. Și desigur face bine și la moral. O spun specialiștii, nu noi! J
  • Când mergi pe bandă nu te ține de bară! Știm că e mai simplu, însă și mai ineficient. Ca să arzi cât mai multe calorii, este important să fie puși în mișcare cât mai mulți mușchi. Or, dacă te ții de bară, partea de sus e aproape imobilizată, așa că renunță la acest obicei pentru rezultate și mai bune.
  • Folosește-te cât mai mult de brațe când alergi! Se pare că acestea „reglează” viteza. Astfel, pe măsură ce vei mișca mai repede din brațe, cu atât picioarele tale se vor mișca mai repede.
  • Găsește nivelul intesității adecvate la care poți să alergi pentru 30 de minute. Aceasta se numește intensitate submaximă și reprezintă efortul pe care îl puteți tolera pentru un interval de 30 de minute. Știi că ai ajuns acolo când respirația este puțin obosită, dar încă mai poți vorbi în propoziții scurte.
  • Poartă câteva greutăți când mergi/alergi la bandă! Persoanele cu o greutate mai mare ard mai multe calorii pentru că corpul lor trebuie să depună mai mult efort pentru a-i menține în mișcare. Astfel, dacă ai o greutate mai mică, dar tot îți dorești să mai dai ceva-ceva jos, este recomandat să îți atârni niște greutăți de tine. De fapt, sunt niște veste speciale în care poți introduce greutăți externe. Se pare că o astfel de practică stimulează între 7% și 13% arderea caloriilor.
  • Folosește forța! Adică alege să mergi pe un plan înclinat. Acest lucru stimulează arderea caloriilor cu 50%, atunci când terenul are o înclinație de cel puțin 6%.
  • Puțină cafeină nu strică! Nu doar că stimulează metabolismul, dar este și un potențator de performanță dovedit. Studiile au descoperit că produsul chimic energizant care se găsește în cafea reduce percepția de exercițiu, adică efortul dificil se simte mult mai ușor, deci poți să-ți depășești limitele, privind greutatea și durata, iar caloriile arse vor fi mai multe, evident.
  • Bea apă rece! Se pare că în încercarea de a încălzi apa, rata metabolică crește cu 5%. Totodată, consumând apă rece înainte de a depune efortul din timpul antrenamentului, te va ajuta să te simți mai fresh și revigorat.
  • Las-o mai moale cu privitul la TV sau statul pe telefon, în timp ce mergi la bandă. Într-adevăr, ți se poate părea că timpul trece mai repede, însă aceste obiceiuri îți distrag atenția de la antrenament, astfel că este posibil să nu depui efortul de care ești capabil de fapt.

Ține cont de aceste recomandări și cu siguranță rezultatele vor fi vizibile în cel mai scurt timp!