6 mici ajustări pe care să le faci privind ritualul de dimineață

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

6 mici ajustări pe care să le faci privind ritualul de dimineață

Primele momente după ce te trezești în fiecare dimineață, sunt foarte importante pentru modul în care îți începi ziua, astfel că îți pot seta înclinația către buna dispoziție și productivitate.

Ideal ar fi să ai un ceas sau o aplicație construită pe baza ritmului circadian, astfel încât alarma să sune atunci când te afli în cel mai bun timp „dintr-o anumită fereastră”. În acest mod, eviți să te trezești posomorât și „chefless” și să ai o zi obositoare.

Desigur că acesta nu este singurul mod prin care să începi ziua cu dreptul. Există numeroase modificări pe care la poți face în programul de dimineață, care te vor ajuta să începi ziua mai bine!

Ritualul de dimineață – cum să începi o zi pe cinste

  • Renunță la orice tip de ecran pentru măcar 15 minute! Încearcă să te abții să verifici rețelele de socializare sau mailurile, imediat ce deschizi ochii. Oricum vei fi toată ziua îngropat în tehnologie. Dimineața trebuie rezervată doar pentru tine. Așadar, ca să fii sigur că te abții, dezactivează toate notificările care îți pot întrerupe ritualul de dimineață.
  • Înlocuiește cafeaua de dimineață cu lămâia! Un pahar de apă călduță cu lămâie are numeroase beneficii. Stimulează metabolismul, arde grăsimea în timp ce susține mușchii, curăță gura și gâtul și vă dă un impuls de energie. După ce beți apa cu lămâie, așteptați 30 de minute până să mâncați sau să beți altceva. Poate fi dificil pentru dependenții de cafeină, însă cu siguranță veți reuși, iar acest lucru vă va ajuta să reduceți necesitatea cafelei.
  • Ridică-te din pat corect! Se pare că și modul în care ne ridicăm din pat, ne influențează ziua. Astfel, este recomandat să nu ne ridicăm brusc, ci să ne rotim mai întâi pe partea dreaptă, apoi să ne ridicăm în poziție de șezut și abia după să ne ridicăm în picioare, cu spatele drept, desigur. Acesta reprezintă cel mai benefic mod de a te ridica, evitând punerea presiunii pe inimă și spate.
  • Setați-vă câteva obiective personale pentru ziua respectivă, dar nu mai mult de 3. Totodată, aveți în vedere ca acestea să fie fezabile. Spre exemplu, împachetarea prânzului ca să nu mai dai alți bani pe mâncare la birou, participarea la un curs de yoga după ce termini programul sau stabilirea unei programări la medic, pe care ai tot amânat-o.
  • Întindeți-vă! E ceva atât de simplu și totuși multe persoane ignoră. O mișcare simplă de stretching poate fi făcută chiar înainte de a te da jos din pat. E suficient să întinzi mâinile și picioarele. Desigur că poți pune în practică și alte exerciții de stretching pe care le cunoști, în funcție de timpul de care dispui. Astfel, îți ajuți corpul să iasă puțin din amorțeală și să se energizeze pentru ziua ce urmează.
  • Meditează! Știm că pentru mulți pare o prostie, dar ai putea să încerci să vezi că nu e chiar așa. Astfel, încearcă să stai într-o poziție confortabilă și concentrează-te pe eliberarea minții, chiar dacă doar pentru un minut. Vei vedea că acest ritual va contibui la bunăstarea spirituală pentru întreaga zi.

Ideea e ca primele lucruri pe care le desfășori în fiecare dimineață, să îți facă plăcere. Renunță la obiceiurile care nu îți fac bine și focusează-te pe ceea ce îți oferă o stare pozitivă.