Cele mai bune surse de proteină pentru pierderea în greutate

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

Cele mai bune surse de proteină pentru pierderea în greutate

Dacă urmărești să scazi în greutate, atunci ar trebui să iei în calcul consumarea unei cantități mai mari de proteină. Proteinele sunt ideale pentru a menține starea de sațietate pentru mai mult timp și a evita, astfel, pofta pentru produse junk food.

De asemenea, proteina contribuie la formarea masei musculare și la menținerea acesteia, astfel că e musai să o introduci în alimentație.

Uite care sunt principalele surse de proteină, pe care să le introduci în alimentația zilnică!

  • Ouăle

Reprezintă un aliment excelent, cu care să vă începeți ziua. Pentru doar 140 de calorii, 2 ouă mari vă oferă 14 grame de proteine. Acest beneficiu combinat cu grăsimea sănătoasă din gălbenușuri, stimulează menținerea unui nivel stabil de zahăr din sânge, astfel că ispita de a vă abate de la dietă, va sta departe de voi.

De fapt, cercetările arată că consumul de ouă la micul dejun atenuează producerea hormonului de foame ghrelina – și vă ajută să mâncați mai puțin în următoarele 36 de ore.

  • Somonul

Pe lângă proteine, somonul este încărcat cu acizi grași omega-3, care s-au dovedit că ajută la menținerea controlului apetitului, potrivit unei revizuiri publicate în revista Nutrients.

De asemenea, potrivit Men’s Health, este recomandat somonul sălbatic, nu cel din crescătorii, întrucât prima variantă are cu circa 32% mai puține calorii și cu aproape 1 gram mai mult de omega-3, pe porție.

  • Brânza Cottage

Cu siguranță nu este la fel de faimoasă ca iaurtul grecesc, însă 100 de grame de brânză cottage furnizează 12 proteine, comparativ cu 8, în cazul iaurtului.

  • Pieptul de pui dezosat, fără piele

100 de grame de piept de pui dezosat, fără piele, cântărit crud, furnizează 21 de proteine și doar 107 calorii.  De asemenea, un alt avantaj este că există o varietate de moduri de preparare sănătoase, astfel că nu te vei plictisi prea repede de acest tip de carne.

  • Lintea

100 de grame de linte fiartă furnizează 9 proteine, 116 calorii și circa 8 fibre. Acestea din urmă sunt ideale pentru încetinirea procesului de digestie și stabilizarea zahărului din sânge, astfel că starea de sațietate va persista pentru mai mult timp.

Sigur că acestea nu sunt singurele alimente bogate proteine, pe care să le consumi dacă vrei să scazi în greutate. La acestea mai adaugă iaurtul grecesc, mușchiulețul de porc, tempeh sau conserva de ton!