Berea te apara de infarct

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

Berea te apara de infarct

Dragilor, am iarasi o veste buna pentru voi. Daca frumusetea fetelor din Centrul Vechi va provoaca tahicardie, dati cu bere, sigur o sa fiti protejati de infarct. S-a descoperit ca berea este singura bautura cu continut de alcool in care se regasesc vitamine de tip B cum sunt niacina (B3), riboflavina (B2), piridoxina (B6), acidul folic (B9) si cobalamina (B12).

Ca sa fiu mai explicit, s-a dovedit ca vitaminele de tip B prezente in bere pot oferi consumatorilor acestei bauturi o protectie suplimentara impotriva bolilor cardiovasculare. Astfel, studii stiintifice indica faptul ca vitaminele B6, B9 si B12 pot furniza bautorilor de bere o protectie in plus impotriva bolilor cardiovasculare, in comparatie cu consumatorii altor bauturi alcoolice.

Studii realizate in tari precum SUA, Marea Britanie, Franta, Republica Ceha si Danemarca, confirma faptul ca un consum moderat de bere poate reduce nivelul de homocisteina, precum si „colesterolul rau” (LDL), ambele asociate cu un risc mai mare de incidenta al atacurilor de cord. Cercetatorii cred ca acest lucru s-ar putea datora continutului de vitamine de tip B din bere.

“La fel ca pâinea, care este preparata tot din cereale, berea este o sursa buna de vitamine importante pentru organism. Berea este bogata in special in vitaminele de tip B, cum sunt niacina, riboflavina (B2), piridoxina (B6), acid folic (B9) si cobalamina (B12). Biodisponibilitatea acestor vitamine a fost confirmata prin studii care au demonstrat o absorbtie ridicata a vitaminelor de tip B la introducerea consumului moderat de bere in dieta.”, declara Corina Aurelia Zugravu, Presedintele Centrului de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie.

660 ml/zi pentru barbati si 330 ml/zi pentru femei, cu o concentratie alcoolica de maxim 5%, cam asta este cantitatea de bere recomandata de specialisti.

Hai ca asta e mega veste intr-o zi de miercuri.
Ne vedem diseara in oras? Bem o bere?