Alimente procesate, pe care dieteticienii le consumă

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

Alimente procesate, pe care dieteticienii le consumă

Nu toate alimentele procesate sunt dăunătoare, astfel că există numeroase pe care dieteticienii le recomandă pentru un stil de viață sănătos.

Alimentele procesate sunt definite de nutriționiști ca fiind hrana procesată în mod deliberat înainte că ea să fie consumată, fie din motive de siguranță, fie din conveniență. Metodele de procesare includ conservarea, congelarea, refrigerarea, deshidratarea, procesarea aseptică sau stabilirea unui echilibru corespunzător între ingredientele și nutrienții pe care îi furnizează.

Iată câteva alimente procesate nedăunătoare, potrivit cookinglight.com!

9 alimente procesate, pe care chiar și dieteticienii le consumă!

9.Untul de arahide

Optați pentru acel tip de unt, pe a cărui etichetă apar doar 2 ingrediente: doar arahide și poate puțină sare.

8.Fructe și legume congelate

Atât timp cât acestea nu au alte ingrediente adăugate, sunt la fel de nutritive precum varianta lor proaspătă.

7.Alimente fermentate

Spre exemplu, kimchi (varză fermentată coreană), miso (preparat din soia) sau varza acră reprezintă o sursă excelentă de bacterii sănătoase, pe care le puteți implementa în alimentație. Evitați brandurile pasteurizate care dăunează bacteriilor sănătoase din compoziție.

6.Stocurile organice și bulionul

Este recomandat să optați pentru sortimentele cu un conținut scăzut de sodiu.

5.Produse lactate

Iaurtul reprezintă o sursă excelentă de nutrienți. Verificați lista cu ingrediente și asigurați-vă că există doar cele de bază, precum lapte, smântână și culturi active.

4.Conservă de ton

Tonul reprezintă o sursă nemaipomenită de omega 3. Puteți opta pentru tonul în suc propriu (conține mai puține grăsimi).

3.Waffles congelate

Acestea conțin fier, zinc, vitamina B12 și acid folic.

2.Ovăzul

Omiteți varietățile cu arome și optați pentru ovăz simplu. Acesta poate fi consumat cu miere și scorțișoară, cu iaurt și fructe de pădure sau chiar în diferite smoothie-uri.

1.Făină de cereale integrale

Este foarte ok să optezi pentru făina integrală din magazine, pentru prepararea tipurilor de mâncare favorite.




Te-ar mai putea interesa: