Alimente pe care să le consumi, dacă îți dorești să pierzi în greutate

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

Alimente pe care să le consumi, dacă îți dorești să pierzi în greutate

Pe lângă magia pe care ne-o oferă, luna decembrie poate fi și extrem de păcătoasă, mai ales dacă ținem la siluetă. O mulțime de dulciuri și bunătățuri de sezon ne ispitesc, astfel că este destul de dificil să le refuzăm! Totuși, să nu uităm că în mai puțin de o lună, în noaptea dintre ani, cu toții ne dorim să arătăm splendid și să avem o siluetă de invidiat!

Iată  ce alimente să introduci în dieta ta de zi cu zi, dacă îți dorești să mai pierzi în greutate!

  1. Ouăle întregi

Deși exista o vreme în care se credea că acestea nu sunt în totalitate sănătoase, noi studii au demonstrat că ouăle nu afectează colesterolul din sânge și nu provoacă atacuri de inimă.

Mai mult, acestea sunt ideal de consumat, dacă vrei să pierzi în greutate! Sunt bogate în proteine și în grăsimi sănătoase și mențin senzația de sațietate pentru mai mult timp, în raport cu numărul mic de calorii pe care îl au. De asemenea, ouăle oferă și o bună parte din substanțele nutritive de care corpul are nevoie.

  1. Legume verzi și crucifere

În această categorie intră varza kale, spanacul, varza, conopida sau brocoli. Acestea prezintă câteva proprietăți potrivite pentru persoanele care doresc să mai scadă în greutate!

Sunt scăzute în calorii și carbohidrați, fiind bogate în fibre. Consumul acestor verdețuri vă permite să creșteți volumul meselor, fără să vă temeți că luați în greutate. Potrivit The Independent, numeroase studii arată că mesele și dietele cu densitate redusă de energie fac ca oamenii să mănânce mai puține calorii în general.

  1. Somonul

Peștele bogat în grăsimi, precum somonul, este incredibil de sănătos. Somonul este încărcat cu proteine de înaltă calitate și grăsimi sănătoase și conține, de asemenea, tot felul de nutrienți importanți.

Peștele și fructele de mare, în general, furnizează o cantitate semnificativă de iod. Acest nutrient este necesar pentru funcționarea corectă a tiroidei, care este importantă pentru menținerea optimă a metabolismului. Studiile arată că un număr mare de oameni din lume nu primesc tot iodul de care au nevoie.

Somonul este, de asemenea, bogat în acizi grași Omega-3, care s-au dovedit că stimulează reducerea inflamației, care este cunoscută că joacă un rol major în obezitate și boala metabolică.

Macrou, păstrăv, sardine, hering și alte tipuri de pește uleios sunt, de asemenea, excelente.

  1. Brânza Cottage

Produsele lactate tind să fie bogate în proteine. Una dintre cele mai bune alegeri din această categorie este brânza cottage. Aceasta conține o cantitate rezonabilă de proteine, cu puține grăsimi și carbohidrați.

Totodată, brânza cottage este extrem de sățioasă, având un număr mic de calorii/ porție.

În general, produsele lactate sunt bogate în calciu, acesta ajutând în procesul de ardere a grăsimilor.

  1. Avocado

Reprezintă un tip mai aparte de fructe. În timp ce majoritatea fructelor sunt bogate în carbohidrați, avocado conține numeroase grăsimi sănătoase. Pe lângă aceste grăsimi, conține și suficient de mult apă, astfel că nu reprezintă o sursă densă de energie.

Avocado este ideal de adăugat în salată, studiile susținând că acesta poate crește absorbția de nutrienți din legume, de la 2.6 până la 15 ori.

  1. Carne slabă de vită și piept de pui

Fiind bogată în proteine, carnea este ideală dacă îți dorești să pierzi în greutate. Potrivit studiilor, dacă consumul de proteine reprezintă 25-30% din numărul de calorii consumate, pofta de mâncare va fi redusă cu până la 60%.

De asemenea, dacă este neprocesată carnea, mai ales cea slabă, este și extrem de sănătoasă.