Alimente care stimulează arderea grăsimilor

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

Alimente care stimulează arderea grăsimilor

Dacă îți dorești să pierzi în greutate, stimularea naturală a metabolismului poate fi o decizie inspirată. O metodă prin care poți reuși acest lucru este consumul unor alimente care sporesc rata metabolică și stimulează arderea grăsimilor.

Alimente care stimulează arderea grăsimilor

  1. Peștele gras – conține acizi grași omega 3 care pot stimula arderea grăsimilor. Totodată, acesta este bogat în proteine care cresc nivelul de sațietate și stimulează rata metabolică în timpul digestiei.
  2. Cafeaua – este o sursă extraordinară de cofeină, stimulând buna dispoziție și îmbunătățind performanțele mentale și fizice. Totodată, aceasta stimulează arderea grăsimilor. Unul dintre numeroasele studii despre cafea a descoperit că această băutură sporește rata metabolică cu un procent între 3 și 13%.
  3. Ouăle – au numeroase beneficii asupra organismului. Acestea sunt o sursă excelentă de proteine, astfel că acestea pot reduce foamea, crescând senzația de sațietate. Astfel, consumul a 3 ouă de câteva ori pe săptămână, poate reduce arderea grăsimilor, fără să te înfometezi.
  4. Ceaiul verde – este o excelentă băutură pentru sănătate. Pe lângă cofeină, ceaiul verde este și o sursă excelentă de Epigallocatechin gallate, un antioxidant care favorizează arderea grăsimilor și pierderea grăsimii de pe abdomen. Pe lângă sporirea metabolismului și favorizarea pierderii în greutate, ceaiul verde contribuie la sănătatea inimii și reduce riscul de cancer.
  5. Iaurtul grecesc, bogat în grăsimi – este extrem de nutritiv și benefic pentru sănătate. În primul rând, acesta este o sursă excelentă de proteine, potasiu și calciu. Totodată, cercetările desfășurate susțin că lactatele cu un conținut ridicat de proteine stimulează arderea grăsimilor, protejează mușchii în timpul procesului de slăbire și mențin starea de sațietate pentru o perioada îndelungată.
  6. Ardeiul iute – face mai mult decât să dea gust picant mâncării. Acesta conține antioxidanți puternici care pot reduce inflamarea, protejând, totodată, împotriva reducerii celulelor. De asemenea, ardeiul iute este cunoscut ca fiind o sursă excelentă de capsaicină, un antioxidant care stimulează arderea grăsimilor și scăderea în greutate.
  7. Uleiul de măsline – reprezintă una dintre cele mai sănătoase surse de grăsime de pe planetă. Studiile au dovedit că acesta scade nivelul trigliceridelor, crește colesterolul HDL și stimulează eliberarea GLP-1, unul dintre hormonii care vă ajută să vă mențineți starea de sațietate. Mai mult, există și cercetări care au descoperit că uleiul de măsline stimulează rata metabolică, promovând pierderea de grăsime.