10 Alimente pe care să le consumi la micul dejun

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

10 Alimente pe care să le consumi la micul dejun

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, astfel că este important să nu săriți peste ea. Ba mai mult, asigură-te că începi ziua cu niște alegeri sănătoase.

Simplu de consumat, fără să necesite pregătiri elaborate, alimente recomandate mai jos sunt niște alegeri sănătoase, ideale de consumat la prima masă din zi.

Ce alimente să consumi la micul dejun

  1. Ovăz – ajută la scăderea colesterolului și conține acizi grași omega 3, acid folic și potasiu.
  2. Iaurt grecesc – este bogat în calciu și conține de 2 ori mai multe proteine decât un iaurt simplu obișnuit. A, și e delicios!
  3. Grepfruit – bogat în vitamina C și fibre, acest fruct este o alegere ideală pentru micul dejun. Ba mai mult, consumul de grepfruit este ideal dacă îți dorești să scazi în greutate.
  4. Banane – bogate în fibre și potasiu, aceste fructe conțin amidon rezistent. Ce înseamnă acest lucru? Că bananele nu conduc la creșterea anormală a nivelului de glicemie în sânge.
  5. Ouă – bogate în proteine, odată consumate la micul dejun, ouăle te vor ajuta să eviți excesul de calorii pe durata întregii zile.
  6. Unt de migdale – este bogat în proteine și grăsimi sănătoase și are mult mai puține grăsimi saturate decât untul de arahide.
  7. Fructe de pădure – au un număr mic de calorii și sunt bogate în antioxidanți, acest tip de fructe stimulând scăderea riscului de infarct.
  8. Cafeaua – probabil deja te întristaseși pentru că nu apărea printre aceste recomandări. Ei bine, dacă renunți la frișca și zahărul bogate în calorii, cafeaua reprezintă o excelentă sursă de antioxidanți, având un număr mic de calorii.
  9. Cereale – desigur că aici nu intră toate „minunile” din comerț, disponibile sub această denumire. Ne referim mai degrabă la cerealele integrale și la tărâțe. Acestea sunt o sursă excelentă de fibre, riboflavină, acid folic și alți nutrienți.
  10. Pâine din grâu integral – bucură-te de toate fibrele și nutrienții pe care această pâine ți le oferă și renunță la carbohidrații rafinați. Vei vedea diferența!