5 Obiceiuri din viața de zi cu zi care stimulează libidoul

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

5 Obiceiuri din viața de zi cu zi care stimulează libidoul

Vi se întâmplă frecvent să nu mai aveți poftă să faceți sex? Cercetările susțin că circa 1/3 dintre femei și 15% dintre bărbați nu mai au dorința de a face sex regulat. Vestea bună este că există unele lucruri pe care le puteți face pentru a vă bucura din nou de o viață sexuală activă.

Obiceiuri din viața de zi cu zi care stimulează libidoul

  • Planificați mai multe ieșiri în afara casei

Dacă o seară de sâmbătă înseamnă doar să vă uitați la serial în pijamale, atunci este momentul să faceți o schimbare. Redescoperiți romantismul de la începutul relației, optând pentru o ieșire la film sau un pahar de vin în oraș. Cu atât mai mult dacă a apărut și un copil. Lăsați-l cu bona, bunica sau prieteni care deja au copii și bucurați-vă de o ieșire romantică în cuplu.

  • Optați pentru alt tip de anticoncepționale

Modficările hormonale joacă un rol important în apetitul sexual. Anticoncepționalele pot reduce producția de testosteron a organismului și, la rândul său, dorința de a face sex. Anumite tipuri pot provoca chiar și dureri în timpul sexului.

De asemenea, chiar dacă nu utilizați anticoncepționale, este recomandat să conștientizați starea hormonală, pentru a putea stimula libidoul. Spre exemplu, prolactina, hormonul alăptării, scade estrogenul și testosteronul la femeile care alăptează, ceea ce poate provoca dereglări hormonale.

  • Adăugați sexul pe lista de To Do

Planificăm consultații la doctor, întâlniri de lucru și ieșiri cu prietenii – de ce să nu procedăm astfel și cu sexul? Nu este abordarea cea mai romantică, dar măcar știți că vă luați angajamentul în cuplu de a avea o viață sexuală activă.

  • Alungați stresul înainte de a face sex

Factorii de stres din viața de zi cu zi – jobul, testul copilului la matematică, mașina de spălat care tocmai s-a stricat – au un efect semnificativ asupra vieții sexuale a unui cuplu. Stresul poate determina organismul să producă cortizol în exces, acest lucru putând suprima libidoul. Deci, înainte de a face sex, nu ar fi rău să vă relaxați puțin, făcând o baie lungă sau citind o carte bună.

  • Mâncați sănătos

Urmând o dietă sănătoasă pentru inimă vă poate influența viața sexuală. Potrivit unu studiu publicat în Journal of Sexual Medicine, există o legătură între colesterolul crescut la femei și dificultatea de excitare sau de a avea orgasm. Când colesterolul se acumulează în artere, este îngreunată circulația sângelui. În zona pelviană, acest lucru poate duce la reducerea senzației în organele genitale, ceea ce face mai dificilă obținerea orgasmului.

Reduceți nivelul colesterolului prin consumarea de fructe și legume și reducerea grăsimilor animale și a produselor lactate integrale.

De asemenea, consumați alimente afrodisiace, cum ar fi avocado, migdale, căpșuni sau stridii.




Te-ar mai putea interesa: