5 obiceiuri nocturne care te ajută să slăbești

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...
comments

5 obiceiuri nocturne care te ajută să slăbești

Ești super ocupat în timpul zilei sau, dimpotrivă, ești o pasăre veritabilă de noapte, însă, indiferent de situație, nu prea stai bine cu kilogramele? Înseamnă că e timpul să pui în practică niște strategii care să te ajute să slăbești. Evident, pe timpul nopții.

Astfel, nu ezita să desfășori următoarele lucruri noaptea, dacă vrei să stimulezi procesul de slăbire!

  1. Fă-ți un plan de antrenament, pe care să-l pui în aplicare noaptea! Dacă ți-e teamă că un antrenament târziu ar putea să-ți perturbe somnul, menținându-se activ întreaga noapte, scoate-ți astfel de idei din cap, pentru că nu e cazul! Un chestionar desfășurat în anul 2013 de instituția americană National Sleep Foundation a dezvăluit că persoanele active, au cu 56-67% un somn mai bun pe timpul nopții, comparativ cu persoanele sedentare. Deci, decât să nu faci sport deloc, mai bine te antrenezi noaptea. Ai și somn liniștit și te și ajută să slăbești.
  2. Fă-ți pachetul pentru a doua zi! Dacă tot ești pasăre de noapte, profită și pune-ți la punct chestii pentru a doua zi. Astfel, dacă îți împachetezi mâncarea pentru a doua zi la birou, vei avea siguranța că și în timpul zilei faci alegeri alimentare sănătoase, evitând să mănânci chipsuri, fast-food sau alte asemenea. Sigur că și alimentația sănătoasă este un pas important în procesul de slăbire.
  3. Bea suficientă apă! Hidratarea este recomandată indiferent de oră, așa că nu înceta să consumi apă odată cu lăsarea serii. Totuși, dacă nu vrei să petreci toată noaptea făcând drumuri la toaletă, este recomandat să încetezi consumul de apă cu o oră înainte să te pui la somn. De asemenea, cercetătorii susțin că dacă bem doza zilnică de apă recomandată, este suficient ca să pierdem circa 500 de grame/lună, fără ca măcar să ne propunem să slăbim. Imaginează-ți dacă, pe lângă hidratare, mai faci și mișcare și mai ții cont și de alimentație…
  4. Ai grijă ca în dormitor să fie super întuneric! Potrivit menshealth.com, un studiu desfășurat anul trecut pe animale, susține că melatonina stimulează arderea grăsimii de bază din organism.
  5. Oprește căldura înainte să te pui la somn! Pare prea frumos ca să fie adevărat, însă se pare că, în anumite condiții, poți arde calorii în timp ce dormi. Astfel, un studiu american desfășurat de National Institute of Health Clinical Center, a descoperit că acele persoane care au dormit într-o cameră în care erau 19 de grade, au ars cu 7% mai multe calorii decât cei care se aflau într-o cameră cu o temperatură de 24 de grade.