5 Greșeli matinale care îți pot ruina întreaga zi

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
comments

5 Greșeli matinale care îți pot ruina întreaga zi

Nu e nevoie să plecați de acasă și să ajungeți la job ca să vă începeți ziua prost. Rutina de dimineață poate fi de asemenea dăunătoare și vă poate afecta întreaga zi.

Ferește-te de aceste 5 greșeli matinale ca să te asiguri că măcar începi ziua cu dreptul!

Te rezești într-o peșteră

Dacă te dai jos din pat, merg direct la duș, îți bei cafeaua și apoi mergi la birou, de unde nu mai ieși cel puțin până la prânz, nu este ok. Evitarea constantă a razelor solare matinale poate afecta indicele de masă corprorală, a constatat un studiu desfășurat de Școala de Medicină Feinberg de la Universitatea Northwestern. Potrivit acestuia, persoanele care se expun în cea mai mare parte la razele solare ale amiezii, au indice de masă corporală mai mare decât cei care savurează soarele dimineții.

Așadar, expunerea timp de 20-30 de minute la lumina naturală, în prima parte a zilei, vă ajută să vă setați ceasul intern și să vă reglați nivelul energetic, apetitul și metabolismul, potrivit cercetătorilor. Deschideți jaluzelele și lăsați soarele să strălucească în timp ce vă pregătiți pentru muncă și, dacă aveți timp, vă puteți servi cafeaua sau micul dejun în afară – sau cel puțin cu o fereastră deschisă.

Nu consumi apă dimineața

Dacă nu bei apă dimineața, sunt șanse mari să te confrunți cu deshidratarea, lucru care va stimula o dispoziție proastă, starea de confuzie sau de oboseală.

Deci, nu ezita să consumi multă apă în prima parte a zilei! În acest mod, nu doar că te vei simți mai fericit, mai energic și într-o formă mentală mai bună, dar vei avea mai multă putere, forță și rezistență pe care să le investești în antrenamentul de după amiază. Așadar, încearcă să consumi 3 căni de apă în prima oră a dimineții, pentru a te „pune pe picioare.”

Îți începi ziua cu stomacul gol

Studiile britanice susțin că lipsa micului dejun ne influențează înt-un mod negativ abilitatea de a rezolva diferite taskuri, precum și dispoziția, pe durata întregii zile.

Astfel, consumul unui mic dejun sănătos este primul lucru pe care trebuie să îl faci prima dată dimineața. În acest mod, creierul primește energia de care are nevoie pentru a funcționa corespnzător, pe durata întregii zile. Un mix proteine + carbohidrați este ideal.

Sari peste sursele de proteine, la micul dejun

Cercetătorii din Texas au descoperit că evitarea surselor de proteine la micul dejun, afectează procesul de creștere a mușchilor. Mai exact, aceștia recomandă distribuirea egală a surselor de proteine, în cadrul celor 3 mese din zi.

Drumul până la birou este un chin

Trebuie să ai în vedere să transformi călătoria până la birou într-o experiență plăcută. Așadar, evită să stai prea mult în trafic dimineața, pentru că acest lucru te poate face nefericit, susțin cercetătorii suedezi.

Dacă soluție nu există, decât să prinzi traficul infernal, măcar ai în vedere ca atmosfera să fie una veselă și pozitivă, iar muzica ta preferată să-ți răsune în urechi.




Te-ar mai putea interesa: